چادر کله گاوی

Wiki Article

می ماند دو میخ دیگر ، دو بندک دو طرف این چادرکوهنوردی ساخته شده،دو طنابی که همراه چادره یک سرش به بندک روی چادر و یک سرش به وسیله میخ ها به زمین وصل می شود و در مواقع باد و طوفان چادر را محکم و مقاوم میکند .

روش دیگر تشخیص چادر کله‌گاوی اصلی و فیک، این است که به دوخت و درزهای چادرهای پکینیو توجه کنید. تمامی درزها به صورت منظم دوخته شده‌اند. زیپ‌ها به صورت متقارن و کوک‌ها هم‌اندازه زده اشده اند.

شاید بتوان کوهشید را، بر اساس نامی که گذاشته شده " کوه، شروع یک دگرگونی" معرفی کرد. ولی چیزی که من مطمئنم این هست که اگر این مطلب را می خوانید، به احتمال بسیار زیاد به طبیعت و کوهنوردی (در هر سطحی) علاقه مندید، به شما تبریک می گویم. ادامه

: انباری چادر در طرف دیگر چادر قرار دارد. برخلاق قسمت جلوی چادر این قسمت، قط یک فضای سه ظلعی را تشکیل می دهد. که از یک طرف به پوش اول چادر محدود می شود و از دیگر طرف به دو ظلع پوش دوم یا بارانی چادر.

بسیار ممنونیم ازینکه نظرتون رو با ما و دیگر عزیزان به اشتراک گذاشتید??️??️ سفرهای توپی داشته باشید ⚽?

اگر چادری که به عنوان چادر اورجینال پیکینیو خریداری می‌کنید یک درب دارد قطعا اورجینال کله‌گاوی نیست. چون در همه مدل‌های کله‌گاوی چادرها دو درب دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بسته شدن تمامی منافذ و فضاهای باز در زمان استفاده از پوشش دوم جهت حفظ دمای داخل چادر (پنچره ها کاملا مسدود شده و تنها دو عدد تهویه چادر کله گاوی یا هواکش در اطراف چادر جهت گردش هوا وجود دارد)

برای این منظور به مقاله تشخصیص اصل بودن چادرهای کله گاوی مراجعه کنید.(که به زودی تکیمل خواهد‌شد).

پس اگر قصد سفر طبیعت‌گردی و کوه‌های کم ارتفاعا را دارید این چادر مناسب شما خواهد بود.

بطور کلی خرید رضایتبخشی بود سپاس دوباره از تیم باشرافت چیاشاپ

فروشگاه چیاشاپ به عنوان واردکننده مستقیم لوازم کوهنوردی و کمپینگ شناخته شده است،از این رو قیمت های چیاشاپ نسبت به تمام فروشگاه های دیگر ارزان تر میباشد و تمام توجه ما در شرایط اقتصادی فعلی فروش با کمترین سود ممکن است تا همه علاقه مندان به ورزش کوهنوردی بتوانند لوازم اصلی را تهیه کنند.

از بین پارامترهایی که در بالا ذکر شد ابتدا باید ببینیم که

ثبت نام نام * اعتبار سنجی قبلا عضو شده اید؟ اکنون وارد شوید

Report this wiki page